keskiviikko 24. helmikuuta 2016

Läksiäiset ja hyvästejä

Apua! Nyt jo melkeen 3 viikon blogihiljaisuus, hyvin alkaa.
Nää viikot enne lähtöä on mennyt kyl tosi nopeasti. Niin nopeasti, etten oo vieläkään oikeen orientoitunut tähän, että huomenna aamulla seitsemältä istun (toivottavasti) lentokoneessa ja ootan lähtöä kohti Irlantia.


Mulla päättyi työssäoppiminen viime viikolla  ja oon tosi onnellinen, että sain noinkin ihanan työssäoppimispaikan!
Kiirettä on siis senkin puolesta pitänyt ja sen jälkeen jäi vain muutama päivä aikaa alkaa valmistelemaan lähtöä ja viettämään läksiäisiä.

Noissa työpäivien väleissä oli toki myöskin vapaapäiviä, jotka aika mielellään vietin suurimmaksi osaksi kavereiden kanssa nytkun kerrankin "asuin" samalla paikkakunnalla tai lähempänä heitä. Vietettiin tossa edellisviikonloppunakin mun parhaan ystävän Laren 20-v synttäreitä, herranjumala me ollaan vanhoja. Myöskin perheen kanssa vietin aikaa, lukuun ottamatta äitiä ja vanhinta pikkusiskoa, koska he saapuivat tänne etelään vasta tänään.

Tosiaan, viime lauantaina mulla oli pienen, mutta sekalaisen porukan kanssa läksiäiset ja oli kyllä aika tunteikkaat ja tosi ihanat läksiäiset, parempaa en olisi voinut toivoa.
Sain mun ystäviltä ihania läksärilahjoja, vaikken niitä osannut edes odottaa. Sain mm. viiniä, ihanan pöllöviltin sekä maailman ihanimman kaulakorun. Laitan niistä vaikka ensi postaukseen kuvia :).

Tosiaan, kirjoitan tätä postausta nyt lentokenttähotellin sängyllä, valmiina menemään nukkumaan. Äiti on viereisessä sängyssä odottamassa, että kone sammuu ja hänkin saisi unta. Täytyypä siis varmaankin lopettaa tää näpyttely tähän. Koitan ehtiä huomenna laittamaan oslon lentokentältä tunnelmia tännekin puolelle!

Tää blogipostauksen tekeminen vaati aina vähän enemmän aikaa, joten tilannepäivitykset tulee vähän viiveellä. Jos kuitenkin haluat reaaliaikaista kuulumista multa nähdä, voi mua alkaa seuraamaan snapchatissa. Mun sc on: jassuski

Apua, en vieläkään osaa tajuta, että oikeesti lähden. Hyvää yötä murut!

1 kommentti: